Liga Graczy - nowa odsłona

Nowy design zgrabnie łączy w sobie funkcje wzmacniające wizerunek firmy jako zaawansowanego technologicznie lidera produkującego sprzęt klimatyzacyjny z intuicyjnym i funkcjonalnym interfejsem użytkownika. Strona zbudowana została w układzie RWD, a dodatkowo automatycznie wykrywa urządzenia mobilne i serwuje dla nich nieco inną, lżejszą zawartość np. z pominięciem filmów w tle.

Zastosowane innowacje

grywalizacja

promocje i konkursy

komunikacja SMS

automatyczne naliczanie punktów

Responsive Web Design

Wykresy on-line

Filmy w tle




Punktuj z Wipasz

Projekt Punktuj z Wipasz to program lojalnościowy skierowany do kilku różnych grup użytkowników takich jak: rolnicy indywidualni i prowadzący działalność gospodarczą, właściciele dystrybutorów, pracownicy dystrybutorów, handlowcy firmy Wipasz. Rolnicy są motywowani do większych i regularnych zakupów oraz do płatności na czas. Pozostałe grupy użytkowników są skutecznie motywowane do zwiekszonej sprzedaży poprzez wyselekcjonowane techniki w tym grywalizację .

Zastosowane innowacje

grywalizacja

promocje i konkursy

komunikacja SMS

automatyczne naliczanie punktów

Responsive Web Design

Wykresy on-line




SMARTzakupy

Projekt SMARTzakupy to niespotykane jak dotąd połączenie zalet systemów lojalnościowych, zakupów grupowych, dobrodziejstw geolokalizacji i rekomendacji. Program działa na terenie całej Polski.

Zastosowane innowacje

geolokalizacja

PLN zamiast punktów

jakościowa wyszukiwarka

każdy rodzaj promocji

nie wymaga integracji

Responsive Web Design

Wykresy on-line




Aplikacja mobilna SMARTzakupy

Aplikacja przeznaczona dla uczestników programu lojalnościowego SMARTzakupy, została zbudowana w formie strony mobilnej, która działa na każdym urządzeniu mobilnym.

Wybrane funkcje

zakupy on-line

historia transakcji

SMARTprzelewy

SMARTpłatności

geolokalizacja

iBeacons READY




Liga Graczy

To program lojalnościowy działający na platformie Gold Partner B2B, przeznaczony dla firm instalacyjnych, kupujących urządzenia klimatyzacyjne LG Electronics. Klienci za każdy zakup premiowani są odpowiednią liczbą punktów, która zależy od kupionego produktu, ligi w której znajduje się klient i dodatkowych promocji. Klienci raz na miesiąc są automatycznie przypisywani do jednej z 4 lig na podstawie wartości zakupów w poprzednim okresie. System pokazuje na bieżąco ile trzeba kupić aby przeskoczyć do wyższej ligi.

Wybrane funkcje

grywalizacja

szczegółowe raporty i statystyki




Aplikacja mobilna Liga Graczy

Aplikacja przeznaczona dla uczestników programu lojalnościowego Liga Graczy, współpracuje z platformą Gold Partner B2B. Użytkownicy mogą w łatwy i szybki sposób podejrzeć saldo punktowe, zeskanować kody kreskowe zakupionych produktów odebrać komunikaty informujące o promocjach.

Wybrane funkcje

skanowanie kodów

saldo punktowe

informacje o promocjach




Zaginiony Świat

To pierwsza edycja programu lojalnościowego firmy Microsoft skierowanego dla dealerów sprzedających oprogramowanie MS Office i Small Business Server. Do systemu automatycznie importowane są transakcje sprzedażowe dzięki utworzonemu interfejsowi danych

Wybrane funkcje

grywalizacja

interfejs danych




Afryka Dzika

To druga edycja programu lojalnościowego firmy Microsoft skierowanego dla dealerów sprzedających oprogramowanie MS Office i Small Business Server. Do systemu automatycznie importowane są transakcje sprzedażowe dzięki utworzonemu interfejsowi danych

Wybrane funkcje

grywalizacja

interfejs danych




LG Elite Club

To program lojalnościowy działający na platformie Gold Partner B2B, przeznaczony dla sprzedawców telefonów komórkowych marki LG Electronics. Uczestnicy za każdą sprzedaż telefonu premiowani są odpowiednią liczbą punktów, która zależy od sprzedanego modelu, ligi w której znajduje się uczestnik i dodatkowych promocji. Uczestnicy raz na miesiąc są automatycznie przypisywani do jednej z 4 lig na podstawie wartości sprzedaży w poprzednim okresie. System pokazuje na bieżąco ile trzeba sprzedać aby przeskoczyć do wyższej ligi.

Wybrane funkcje

grywalizacja

szczegółowe raporty i statystyki

zaawansowane promocje

kontrola numerów seryjnych




Niebiańska Palża

To trzecia edycja programu lojalnościowego firmy Microsoft skierowanego dla dealerów sprzedających oprogramowanie MS Office i Small Business Server. Do systemu automatycznie importowane są transakcje sprzedażowe dzięki utworzonemu interfejsowi danych Główną nagrodą, o którą rywalizują klienci jest wyjazd dla 30 osób na Malediwy.

Wybrane funkcje

grywalizacja

interfejs danych




Śladami Majów

To czwarta edycja programu lojalnościowego firmy Microsoft skierowanego dla dealerów sprzedających oprogramowanie MS Office i Small Business Server. Do systemu automatycznie importowane są transakcje sprzedażowe dzięki utworzonemu interfejsowi danych Główną nagrodą, o którą rywalizują klienci jest wyjazd dla 30 osób do Patagonii.

Wybrane funkcje

grywalizacja

interfejs danych




Buenos Dias

To piąta edycja programu lojalnościowego firmy Microsoft skierowanego dla dealerów sprzedających oprogramowanie MS Office i Small Business Server. Do systemu automatycznie importowane są transakcje sprzedażowe dzięki utworzonemu interfejsowi danych Główną nagrodą, o którą rywalizują klienci jest wyjazd dla 30 osób do Wenezueli.

Wybrane funkcje

grywalizacja

interfejs danych